Cara Buat Duit Lebih Secara Santai Menggunakan Aplikasi Phone Sahaja - Azwar Syuhada

Saturday 1 August 2020

Cara Buat Duit Lebih Secara Santai Menggunakan Aplikasi Phone Sahaja

Salam to all readers,

Isu wabak covic-19 yang melanda negara kita bukan sahaja meragut nyawa orang sahaja, malah turut menjejaskan ekonomi negara. Ramai orang kena buang kerja nak dekat raya haritu, ada yang berbulan mengganggur, ada yang terpaksa bawa grab/ foodpanda, jual makanan atas talian semata-mata untuk menanggung kelangsungan hidup. Ada yang terpaksa balik kampung sebab kena buang kerja. Macam-macam la, sangat membimbangkan. Yang mana ada kerja lagi belajarlah bersyukur. Ramai orang yang kena buang kerja. Nak cari kerja lain sekarang ini pun bukan senang. 

So, if mana-mana yang masih mengganggur buntu tak tahu nak buat apa bolehlah explore benda ini. Siapa yang dah familiar guna 8share dulu memang senanglah nak faham.


Cara Mudah Buat Duit Dengan JAG

Compare dengan 8share, 1 iklan RM0.20  je, kalau Jag ini 1 iklan ada RM2.00, RM1.00 ada juga kempen yang berharga RM50 dan ke atas tapi banyak postinglah. Paling penting kena rajin buka sebab quota dia agak limited. Aku kalau ada masa terluang rajinlah buka tengok kempen yang ada ada. Ikutkan dah masuk 2 kali aku cashout. Berbaloilah main benda ini time masa terluang, ada juga income masuk walaupun tak banyak mana.

Selain tu, kalau korang rajin buat video dan upload di Youtube bolehlah buat duit menggunakan aplikasi Productlink ini. Yang bestnya, dia tak perlu tunggu account kita monetize. Create sahaja akaun, cari mana-mana product yang tengah hot dekat Lazada ke, Shopee, paste dekat productlink, share dekat channel youtube korang. Tak faham boleh refer link di bawah;

Upload Video di Youtube Boleh Dapat Duit

Kalau ikutkan banyak lagi tau sebenarnya nak buat duit ini yang tersedia di aplikasi apps store atau apple store. Rajin dengan tidak sahaja. Kalau ada lagi nanti aku share.

Thank you for reading!

No comments:

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!