Cara Buat Duit dengan JAG! Hanya Tonton Iklan Pun Boleh Jana Pendapatan - Azwar Syuhada

Sunday 14 July 2019

Cara Buat Duit dengan JAG! Hanya Tonton Iklan Pun Boleh Jana Pendapatan

Salam to all readers,

Nak share dengan korang satu aplikasi menarik dimana, hanya klik iklan sahaja dah boleh jana pendapatan. Adik beradik 8share jugalah konsepnya, cuma bagi aku JAG ini lebih worth lebih sikit. Alang-alang mengadap phone 24 jam tu, apa kata share iklan dekat laman sosial sendiri ada gak faedahnya dari membawang.

Aku dah cuba memang betul-betul masyuk. Itu pasal nak share juga dengan korang semua. Kalau tak ada facebook, boleh sahaja share melalui aplikasi whatsapp, telegram, wechat, yang penting ada orang buka iklan yang korang share tu.

Mula-mula, muat naik aplikasi JAG ini dalam phone korang. Siapa guna smartphone download la dekat google playstore, siapa guna apple gunalah apple app store.

KLIK SINI untuk terus muat naik aplikasi JAG


Dah berjaya muat naik turun aplikasi JAG tu, bolehlah start completekan task yang ada/ available lagi. Tekan button macam rumah tu, tengok mana yang masih on going. Nak tahu mana masih available perkataan 'FULL" tu warna hijau. Kalau dah warna grey tu maksudnya dah habis kuota. Kebanyakan task yang diberikan sangat mudah sekali, iaitu hanya tonton iklan dan share dalam laman sosial. Dah selesaikan task, automatik korang akan dapat point. Point pula korang boleh tengok pada bahagian logo orang tu belah kanan sekali. 

Bila point dah berganda dan membiak dengan jayanya, korang bolehlah tebus point tersebut sebagai cash ataupun redeem dengan baucer membeli belah yang masyuk. Ada starbuck, aeon dan macam-macam lagi. Senang kan?

Apa tunggu lagi, jomlah buat duit dengan JAG. Dah alang-alang sign up jag tu jangan lupa bubuh nama I ualls, my username is [azwarsyuhada] sebagai your referral.

p/s: Tak rugi pun main JAG ini, lagi untung adalah. Jom jana pendapatan bersama https://my.jagreward.com/

Thank you for reading!

1 comment:

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!