Monday, 19 December 2016

Minyak Tenang Anakanda by Ning Salmah

Salam to all readers,

Setiap mak ayah pasti nak yang terbaik untuk anak-anak mereka. Bermula dari kita keluar dari perut ibu lagi. Sebelum keluar, mak ayahlah orang paling seronok buat preparation nak sambut kedatangan kita, baju, pampers, stokin, susu, semua benda dah tersedia untuk menyambut kelahiran kita. Buat masa ini, belum pernah lagi aku dengar, lahir-lahir korang dah pandai pakai baju sendiri, makan sendiri lagi kan. Demam sikit pun, mak ayah dah menggelabah bawak pergi klinik.

Lagi lagi, mak ayah yang ada baby kecik a.k.a budak baru lahir, suka sangat meragam tengah malam. Mulalah ibu terpaksa berjaga untuk menidurkan baby kecik. Jadi, aku ingin memperkenalkan satu produk pada engkorang semua terutama bagi mereka yang mempunyai baby yang sering meragam tengah malam iaitu "Minyak Tenang Anakanda by Ning Salmah". Pemilihan produk yang terbaik untuk anak harus merangkumi pemilihan produk yang mengandungi bahan-bahan semulajadi dan banyak memberi manfaat terhadap kesihatan anak.

Bagaimana Minyak Tenang Anakanda dapat membantu anak anda?

Minyak Tenang Anakanda dirumus khas dengan pati herba tradisional yang telah digunakan selama 5 generasi. Campuran bahan ini disediakan khusus untuk kegunaan bayi baru lahir, sehinggalah kanak-kanak yang sudah besar.

google
Minyak Tenang Anakanda ini bukan sahaja boleh dipakai oleh anak kecik, malah ia turut boleh dikongsi bersama seisi keluarga, terutamanya pada mereka yang tidak gemar menggunakan minyak herba yang panas atau berangin.

Herba-herba semulajadi yang digunakan adalah seperti berikut:

1) Minyak Kayu Putih – Eucalyptus Oil
  • Membantu dengan kahak dan selsema dan mempunyai ciri-ciri antiseptik

2) Minyak Buah Pala – Nutmeg Oil
  • Melancarkan pencernaan dan mengurangkan angin/kembung

3) Minyak Cengkih – Clove Oil
  • Membantu sirkulasi darah dan masalah kulit

4) Minyak Daun Pudina – Peppermint Oil
  • Mempunyai bau yang menenangkan dan mempunyai ciri-ciri antibakterial. Juga bagus untuk angin dan kembung. Gabungan herba-herba terpilih ini juga mampu mengatasi masalah-masalah lazim yang dialami oleh bayi baru lahir seperti kembung perut,batuk,selsema dan masalah kahak.

Testimoni Minyak Tenang Anakanda- Pilihan Minyak Bayi Terbaik
Minyak Tenang Anakanda ini jelas sudah terbukti berkesan, oleh kerana sudah ramai yang telah mencuba dan berasa puas hati. Kalau masih ada yang tak percaya, boleh tengok gambar-gambar testimoni beberapa pengguna Minyak Tenang Anakanda ini sendiri.

google


google

google
Jadi pada mereka yang mempunyai masalah bayi kembung perut, bayi sentiasa meragam sepanjang malam, bolehlah cuba Minyak Tenang Anakanda ini. Mana tahu, dapat menyembuhkan kesihatan anak. Walau macam mana sibuk pun kita dengan hal dunia, kesihatan anak harus diutamakan. 

Minyak Tenang Anakanda juga harus menjadi minyak pilihan anda kerana perbezaan yang amat ketara dengan minyak bayi yang lain. Perbezaannya ialah:
  • Minyak Tenang Anakanda tidak panas serta sesuai untuk kulit bayi dan kanak-kanak
  • Minyak Tenang Anakanda mudah meresap bila disapu berbanding minyak telon yang lain
  • Sesuai untuk semua jenis kulit bayi dan kanak-kanak . Boleh juga disapu kpd bayi jika terkena gigitan nyamuk dan serangga yg boleh yg keselesaan.
  • Minyak Tenang Anakanda ini hanya mengandungi bahan-bahan herba tropika yang suci serta tiada unsur alkohol atau seumpamanya
  • Harganya juga mampu milik dan dibotolkan dalam kuantiti 100 ml, boleh bertahan 2-3 bulan
google

Untuk maklumat lanjut atau sebarang tempahan mengenai Minyak Tenang Anakanda boleh terus layari;

Fanpage facebook: Ning Salmah
Phone number: 012-699 2604

3 comments:

  1. untuk baby2 je ke minyak nie? :D

    ReplyDelete
  2. Boleh gune untuk dewasa dan org tua jgk 👍🏻 Boleh tgk testimonial di iG dan FB kami

    ReplyDelete
  3. untuk orang dewasa pun boleh pakai untuk urut. ibu mengadung kalau sengal2 kaki & badan pun sangat digalakkan pakai minyak ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!

Copyright © Azwar Syuhada Made with ❤ by azhafizah.com