Sunday, 31 January 2016

Tahniah, Mat Lutfi dah selamat berkahwin!

Salam to all readers,

Minggu ni kecoh pasal Mat Lutfi dah kawin! Dia yang kawin, orang lain yang meroyan dah kenapa? hahaha.. Aku kenal si Mat Lutfi ini pun menerusi video-video dia di youtube. Yang terbaru, aku ada juga baca "Catatan Matlutfi". Tup-tup kawin dah dia! Apa-apa pun tahniah buat Mat Lutfi yang dah selamat jadi suami orang. Jom layan gambar perkahwinan Mat Lutfi, sumber dipetik dari twitter!

google
Jadi trending kot, Mat Lutfi kawin! Aku tahu pun melalui twitter. 


google
google
Walaupun simple, tapi tetap nampak cantik. Sama cantik, sama padan kan?


google
 Mat Lutfi dan isterisnya. Mat and spec berpisah tiada! Apa-apa pun, tahniah buat Mat Lutfi dah selamat berkahwin.

p/s: Ada yang sentap ke Mat Lutfi dah kawin? Tak mengapa, Mat Asli dan Mat Wajib Mutasil tu yang penting engkorang kena ingat! hehehe...

Thanks you for reading!

11 comments:

  1. Hahahahah ! Kann tup tup je dah kawin . Tahniah Mat Lutpiaq teruskan buat bidio nahhh . huhu

    ReplyDelete
  2. minat sangat dengan dia ni huhuhuhu tahniahlah dah kahwin hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaalala jangan frust okay banyak yang lagi hensem. hehehe ;)

      Delete
  3. Memang sama cantik sama padan. Hari tu nampak satu je gambar kahwin dia.

    ReplyDelete
  4. Simple.. Tapi tetap nice :)

    ReplyDelete
  5. tahniah mat lutfi...
    nampak matang plak die...
    aura seorang yang memegang title suami

    ReplyDelete
  6. ramai yg heart broken jugak konon-kononnya..hahahaa..kesian~

    ReplyDelete
  7. kawan Misaki sentap Mat Lutfi kahwin.. ngahahahahahahahaa :3

    ReplyDelete
  8. ramai perempuan meroyan bila Mat Lutfi kahwin. hekhek :P

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!

Copyright © Azwar Syuhada Made with ❤ by azhafizah.com