Koleksi Baju Raya 2020, Harga Bawah RM200 Hanya di Zalora - Azwar Syuhada

Monday 11 May 2020

Koleksi Baju Raya 2020, Harga Bawah RM200 Hanya di Zalora

| Koleksi Baju Raya 2020, Harga Bawah RM200 Hanya di Zalora | Sungguhpun PKPB bersambung sehingga 9 June 2020, raya tetap raya. Kalau ikutkan aku dah ada 2 pasang baju raya, nomally raya tahun lepas dah selesai, hujung tahun dah hantar kain dekat tailor untuk baju raya tahun hadapannya. Tak dapat beraya rumah orang, bergaya depan cermin pun jadilah ya dak.

Jangan sedih-sedih okay mana yang tak dapat balik, jom Shopping baju raya. Aku shopping sepasang baju sahaja memandangkan baju aku terkandas dekat tailor lagi. Aku selalu tempah sekali dengan mak aku, dekat je dengan rumah aku. Haritu, abang aku ada whatsapp gambar baju raya dia anak beranak sedondon, jadi esoknya aku buka website Zalora. For me, dekat Zalora ada brands dan dia punya size ngam-ngam dengan badan aku sepertimana aku beli dekat kedai. Online shopping lain aku tak berani nak beli.

Antara Koleksi Baju Raya 2020 Bawah RM200 di ZALORA

Kalau ikutkan dekat Zalora ini ada 3 brands je aku prefer beli, iaitu Zalia, Lubna dan juga Umma. Had lain macam over sangat kalau beli, lagipun over bajet aku. Ketiga-tiga jenama ini aku suka beli sebab design dia simple and tampak elegen. Bukan hanya sesuai pakai raya, nak pergi office or mana-mana majlis amat sesuai. Taklah menonjol sangat. For simple is better.

Kalau korang rajin, gunalah SHOPBACK if berbelanja di Zalora. Rajin-rajin check email, tengok code diskaun yang Zalora bagi. Kekadang baju yang harga RM188 pun boleh dapat RM80 kalau korang pandai guna code diskaun tu. Bagi yang first time berbelanja atau sign up akaun di Zalora ada rebate diskaun lagi. I like okay!


Antara KELEBIHAN Shopping Baju Raya di Zalora;

- Pelbagai koleksi dari berbagai jenama
- Potongan harga tak masuk akal
- Ada ukuran disertakan sebelum pilih size (kalau takut salah pilih size, boleh ukur siap-siap_
- Code diskaun banyak
- Harga berpatutan
- Servis penghantaran cepat
- If tak muat ataupun ada rosak boleh RETURN back



Kalau ikutkan banyak lagi koleksi dan design yang cantik-cantik lagi, kalau nak tengok design lain boleh klik SINI.

Thank you for reading!

5 comments:

  1. cantik-cantik semua, cuma tu lah raya sendiri kan semua sederhana nak beli baju pun tak beria sangat

    ReplyDelete
  2. cantik2 baju sini. design dia simple tapi nampak mahal. =)

    ReplyDelete
  3. cantik2 baju raya diaa.😍

    ReplyDelete
  4. lama xshopping dkt zalora..ctk2 baju raya dia

    ReplyDelete
  5. hu hu hu tahun ni aida tak berbaju baru.
    siap la thn depan, nak buat 3-4 pasang.

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!