Kedai Cermin Mata LOHAS kini dibuka di SS15, Subang Jaya! - Azwar Syuhada

Tuesday 10 December 2019

Kedai Cermin Mata LOHAS kini dibuka di SS15, Subang Jaya!

Salam to all readers,


Selain makan makanan kabohidrat, kita juga digalakkan makan buah-buahan. Ada setengah orang kata kalau makan nenas mampu mengurangkan berat badan. Kata oranglah. Kalau nak mata sihat dan cantik perbanyakkan makan buah tomato. Tapi kalau dah rabun, rabun juga. Aku salah sorang pemakai cermin mata disebabkan silau. Tak selalu pakai, bila aku mengadap laptop, buku, aku pakailah. Tapi memang kena pakai, sebab silau aku tinggi jugalah.

Ada sesiapa sini pemakai glass juga ke? Kalau ada kita geng! Hariini aku nak share, 1 port baik punya untuk korang shopping cermin mata dengan harga yang berpatutan. Cermin mata bukan tukar tiap-tiap tahun pun kan.  At least 3 tahun dah boleh tukar. Alang-alang tukar ambillah yang mampu memuaskan hati. Kalau ikutkan jenama cermin mata ini berlambak di pasaran, tapi aku lebih prefer kepada patern dan juga kualiti cermin mata tu sendiri. So if, korang tengah mencari-cari cermin mata baru bolehlah pergi ke LOHAS. LOHAS ini sebuah kedai cermin mata yang cukup popular di negara Taiwan tau. Jangan risau, mereka turut membuka cawangan di Malaysia. Tak perlu gigih nak ke Taiwan.

Apa itu LOHAS?

LOHAS merupakan kedai cermin mata yang cukup popular di negara Taiwan. LOHAS lebih sinonimsebagai “Lifestyles Of Health & Sustainability” . LOHAS believe in health & a sustainable lifestyle. LOHAS would like to share this believe with everyone. LOHAS can empower you to do so.

Kini, LOHAS meluaskan empayarnya di Malaysia. Yes!! Kedai jemana LOHAS akan di buka di SS15, Subang Jaya. Sempena pembukaan LOHAS di SS15, Subang Jaya pada minggu hadapan seramai 150 orang yang terawal datang akan berpeluang mendapatkan cermin mata secara PERCUMA yang bernilai RM298!!



Apa yang menarik dengan Kedai Cermin Mata LOHAS ini?
Biasanya kalau kita pergi kedai cermin mata lain-lain, kita just pergi check mata, pilih mana yang berkenan, tunggu beberapa hari datang balik baru ambil kan? Tapi kalau korang datang ke kedai cermin mata LOHAS korang akan dapat rasa kelainannya. Ia membawa konsep yang cukup unik dimana korang dapat check mata, pelbagai jenis patern yang menarik mengikut trend terkini, sambil menunggu turn boleh dapat minuman secara PERCUMA dimana ia baik untuk mata + FREE glasses maintenance. Best kan?

Nak lagi? Kesemua kaca mata yang terdapat di LOHAS ini ada standard price nya sendiri iaitu hanya serendah RM298. Murahkan? Paling penting kesemua kaca mata di LOHAS ini berkualiti tinggi dan sangat memuaskan hati. Aku paling suka decoration kedai ini ala-ala cerita Harry Potter gitu. Agak klasik dan eksklusif.


Bagaimana untuk redeem cermin mata FREE untuk 150 orang yang terawal?
Caranya cukup mudah hanya tinggalkan komen di FACEBOOK/IG LOHAS, kemudian screenshort your komen, dm direct pada LOHAS FACEBOOK/IG messenger. Jangan lupa drop your name and phone number sekali. Sekiranya anda berjaya menjadi salah seorang daripada 150 orang yang terawal, pihak LOHAs akan contact korang okay!
You can participate by just following us on our Facebook fan page or Instagram page & leaving a comment. Comment must mentionI would like to sign up for LOHAS Malaysia SS15 branch Grand Opening from December 14th (Saturday ) to December 16th (Monday) FREE prescription eyewear experience activity 👉 first 150 people who make a successful reservation get FREE prescription glasses.and you must tag 3 friends.
Just copy paste, caption atas ini dan mention rakan-rakan korang!


google




Kenapa Azwar memilih LOHAS?
  •         Harga murah dan sangat berpatutan.
  •      Siap dalam masa 1 hari.
  •         Pelbagai jenis pilihan bingkai, cermin dan design trend terkini ada di sini.
  •        Free glasses maintenance.
  •         Jaminan PERCUMA 90 hari.
  •         Staff yang sangat membantu dan informative.
  •          Ruang kedai yang cukup unik, luas + selesa untuk bergerak memilih design cermin mata yang berkenan.




Pendek kata, kedai Cermin mata LOHAS ini memang bestlah! Kalau korang berminat nak buat dekat sini, bolehlah datang ke SS15, Subang Jaya. Bookmark caledar korang siap-siap 14/12/2019 ini grand opening dia. Kalau nak glasses percuma jadilah 150 yang terawal. Untung-untung dapat bawa balik cermin mata PERCUMA. Siapa yang nakk buat cermin mata, bolehlah beramai-ramai datang ke LOHAS cawangan SS15, Subang Jaya yang akan viral ini nanti. Info lanjut boleh layari;


FACEBOOK PAGE:

ALAMAT:
A13, Jalan SS 15/4D, 47500 Subang Jaya, Selangor


Thank you for reading!

3 comments:

  1. memang luas kedai nya, menarik betul hiasan kedai nya... menarik sebab cepat siap

    ReplyDelete
  2. aida memang nak kena cari speks baru ni.
    menarik plak kedai ni.
    deko nyer tu ohsem!

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!