SERVIS PERKHIDMATAN BAIK PULIH SMARTPHONE MURAH HANYA DI BROFIXIT.COM, KOTA DAMANSARA - Azwar Syuhada

Saturday 4 August 2018

SERVIS PERKHIDMATAN BAIK PULIH SMARTPHONE MURAH HANYA DI BROFIXIT.COM, KOTA DAMANSARA


Salam to all readers,

Pernah tak rasa mood spoilt bila mana tengah sedap-sedap scroll instagram, tup-tup telefon pula jem tiba-tiba. Kadang-kadang sampai satu tahap phone mati tanpa diduga. Mulalah, cuak tambah sedih bila jadi macam ini setiap kali online. Mana tidaknya, smartphone sekarang ini ibarat nyawa kita sendiri, celik mata mesti tengok phone, bekerja pun mengadapa telefon, inikan nak tidur pun ada masa juga untuk tengok phone. Pendek cerita smartphone ini ibarat girlfriend or boyfriends kita jugalah. Every time, everywhere we still using smartphone.

Nak jadikan cerita smartphone yang aku guna sekarang ini memang dah lama gila aku pakai since bangku sekolah menengah sehinggalah dah masuk alam pekerjaan sekarang ini. Konon-konon nak beli smartphone barulah pada awalnya, alih-alih ada member syorkan aku pergi baiki je telefon yang ada sekarang ini dekat satu kedai ini. Memandangkan saying lagi smartphone yang sedia ada ini bawa jugalah pergi repair.

Memang tak rugi kalau korang pergi repair telefon dekat kedai ini. Sebab apa? Sebab SERVIS mereka tiptop, PANTAS, CEPAT, & MURAH. Nak tahu apa nama kedai dia? Tak lain dan tak bukan sudah semestinya di BROFIXIT.COM.

BROFIXIT.COM merupakan satu kedai untuk membaik pulihkan segala jenis smartphone yang berjenama termasuklah pengguna Iphone / Ipad. Semua boleh, segala masalah telefon tak kiralah skrin pecah, masalah bateri, masalah apps telefon semua boleh diselesaikan oleh BROFIXIT.COM.

google




Inilah dia ruang dalaman kedai servis telefon Brofixit.com di Kota Damansara. Selesa kan? Sambil menunggu smartphone baik pulih boleh landing atas sofa. Kalau nak tahu, pasukan Brofixit ini memang pakar dalam perkhidmatan baik pulih segala jenis kerosakan smartphone/ Ipad. Jadi, janganlah rasa ragu-ragu untuk datang ke mari.


Antara perkhidmatan yang ditawarkan oleh BROFIXIT.COM;

  •  Masalah bateri dan charging part
  •  Kamera
  • Water damages
  • Motherboard problem
  • Body bended
  •  Restore Firmware dan banyak lagi.


Bertambah menarik menggunakan perkhidmatan BROFIXIT.COM ini disebabkan mereka turut menawarkan perkhidmatan ke rumah. Andai kata tak sempat nak ke kedai mereka apa kata anda booking sahaja perkhidmatan ke rumah. Sekarang semua benda di hujung jari sahaja, rajin dengan tak sahaja.


REPAIR BOOKING MENERUSI WEBSITE BROFIXIT.COM, SEMUDAH ABC!

Nak lagi senang, buat tempahan repair siap-siap menerusi laman web brofixit.com. Caranya cukup mudah;

1) Hanya perlu layari www.brofixit.com

2) Pilih jenis phone anda samaada Iphone / Android

3) Kemudian, pilih pula model apa anda guna nak klik pada masalah anda alami

4) Lakukan tempahan!



TESTIMONI PENGGUNA PERKHIDMATAN BROFIXIT.COM CAWANGAN KOTA DAMANSARA- JELAS TERPANCAR KEGEMBIRAAN BILA PHONE SUDAH BAIK PULIH 







Bagi mereka yang duduk sekitar KL dan tengah mencari servis kedai telefon murah, baik korang pergi BROFIXIT.COM ini sahaja. Dekat pun dekat, tak tahu jalan apa susah WAZE kana da! Sekali pergi, pasti nak pergi sekali lagi punya.  Bak kata aku cakap tadi, servis di BROFIXIT.COM – PANTAS, CEPAT, & MURAH!

Apa tunggu lagi, ayuh dapatkan perkhidmatan servis telefon hanya di BROFIXIT.COM!

SERVIS SMARPTPHONE/ IPHONE MURAH DI BROFIXIT.COM
BROFIXIT.COM KOTA DAMANSARA
33-2 PUSAT PERDAGANGAN THE STRAND
Petaling Jaya, Malaysia 47810
Waktu Operasi: 10.00am – 9.00pm
Untuk tempahan: 012- 3549006

Thank you for reading!

1 comment:

  1. Akak pernah pi sini hantar smartphone problem..suka sangat pi sini sebab servis terbaik..

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!