POTBOY x FAVE: EXPERIENCE MALAYSIA'S NO. 1 ONLINE TO OFFLINE GROCERY SALES - Azwar Syuhada

Saturday 14 July 2018

POTBOY x FAVE: EXPERIENCE MALAYSIA'S NO. 1 ONLINE TO OFFLINE GROCERY SALES

 | POTBOY x FAVE: EXPERIENCE MALAYSIA'S NO. 1 ONLINE TO OFFLINE GROCERY SALES | Memandangkan hujung minggu tak buat apa-apa, aku sempat lawati karnival PotBoy x Fave di Jaya One, PJ minggu lepas. Pelbagai barangan menarik dan acara menarik boleh sertai. Ahaa.. aku sembang pasal Potboy ini, korang tahu ke apa dia?

google
 PotBoy Groceries merupakan satu lagi aplikasi terbaru dimana korang boleh borong barangan dapur sebanyak mungkin secara online, kemudian tunggu sahaja orang delivery dekat depan pintu rumah. Syok wei, ada apps macam ini!! Tak sanggup dah nak shopping barang dapur angkat berat-berat naik lrt. Nak nangis pun ada sebab rasa nak putus jari jemari angkat barang berat-berat. Naik kereta pula kena redah traffic jem dah satu hal. 


Mujurlah ada alternatif lain untuk jimat masa, kos dan tenaga. Tak lain dan tak bukan shopping sahaja di apps PotBoy Groceries. Kadang-kadang, harga barangan di Potboy Groceries jauh lebih murah nak dibandingkan di supermarket. Paling best lagi, kalau order barangan di Potboy Groceries, tiada minimu order dan delivery adalah PERCUMA!!
 Macam-macam produk yang terdapat di event PotBoy x Fave dan kesemua produk ini dah ada dalam PotBoy Groceries. Antaranya, Dolmio, Nescafe, 100Plus, Coca-cola, Hershey's, Beras Jasmine, Pokka, Sabah Tea, Milo, Maggi, Kopi Kapal Api, dan macam-macam lagi. Yang bestnya kesemua produk ini korang boleh dapatkan dengan harga tak masuk akal, gila murah!! Bayaran hanya pakai FAVE je, lagilah mudah. Scan barcode dah selesai pembayaran.

google
 Aku pergi Ahad lepas, dimana hari terakhir event PotBoy x Fave ini memang harga barangan jatuh kaw-kaw la jawabnya. Bayangkanlah, air kotak HERSHEY's ini korang boleh dapatkan dengan harga hanya RM5 sahaja. Murah tak murah! Sedap wei!

 Siapa hantu nescafe boleh juga borong air nescafe satu katun ni. Jimat wei! 5 botol RM6.00 sahaja. Keenakan Nescafe terbaru Snowlatte kasi LAYANLAH!! Kopi latte halus berkrim, memang KAW GILA!



Aku pun sempat borong pad, murah wei hanya RM14.50 beli sabun baju sekali terus dapat FREE GIFT! Setiap pembelian menggunakan FAVE boleh tebus lagi hadiah dekat kaunter POTBOY. Dalam pada fave lepas satu vendor ke vendor, banyak juga barangan di borong bawa balik. Rugi pada korang tak datang sini, boleh katakan aku borong makanan untuk stok sebulan jugalah.

Produk jenama Detol pun ada di karnival PotBoy x Fave ni.Memang berbaloi beli combo, lagi best ada HAPPY HOURS. Lagi murah, 3 item boleh dapatkan dengan hanya RM30 sahaja! Siapa taknak kan.

 Ada dekat rumah tak tu? Orang nak datang deliver barang awak ini! >_<

google



google





 Dah puas borong barang, sempat juga aku sertai Spicy Noodle Challenge untuk menang RM1111 cash. Nak buat macam mana, aku bukan hantu maggi dan makan pedas, baru satu suap aku dah tak boleh masuk. Tabiklah, pada 10 orang terawal yang mampu menghabiskan maggi pedas ini dalam beberapa saat sahaja. Aku baru satu suap dah menggelupur mulut. hehehe..



Apa tunggu lagi, ayuh pakat borong barangan di POTBOY GROCERIES MALAYSIA.

Untuk makluman lanjut boleh layari;

Facebook: potboygroceries
Instagram: @potboy_groceries
Website: https://potboy.com.my/


1 comment:

  1. wahhhh senangnya skrg semua benda boleh beli online kan. duduk rumah je dah boleh beli barang runcit XD

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!