Kini dengan Adanya Slim Pantyliner Blossoms by Wiwin Masalah Kebocoran Tiada Lagi! - Azwar Syuhada

Sunday 13 May 2018

Kini dengan Adanya Slim Pantyliner Blossoms by Wiwin Masalah Kebocoran Tiada Lagi!


Salam to all readers,

First time period datang korang pakai jenama apa dulu? Memang banyak jenama yang terdapat dipasaran. Pernah tak korang terfikir masa zaman nenek moyang kita dulu-dulu mereka guna apa bila datang haid?

Dulu-dulu kebiasaannya mereka semua gunakan kain tau. Menurut kata mak aku nak beli pad pun waktu tu menyorok selagi boleh sebab malu. Bungkus jangan sampai nampaklah, pasal MALU kalau orang tahu kita beli. Tapi zaman sekarang ini orang lebih megah siap nak tunjuk pada umum lagi kalau boleh. Kalau boleh tunjuk cara pakai pun bolehlah katakan. Banyak-banyak tuala wanita aku guna, aku paling selesa dengan jenama KOTEX. Tebal dan aliran pun mudah. 

Now, aku bertukar pada tuala wanita yang boleh dikitar semula. Dimana lepas dah guna cuci, jemur kemudian guna semula. Aku pun baru tahu kewujudan tuala wanita pesen ini pada abad ini. Jimat pun jimat, kita boleh guna berulang kali. Nak tahu ke tuala wanita yang aku guna sekarang?



Memperkenalkan slim pantyliner by Wiwin. Aku suka pakai sebab ia jenis premium cotton flannel dan microfleece. Dimana, fabric microfleece ini terkenal dengan sifat stay-dry. Mula-mula pakai memanglah rasa tak selesa, selalu rasa kita rasa lembut, bila pakai yang ini rasa macam keras. Tapi bila dah basuh dua tiga kali baru sedap pakai. 

Aku tunjuk juga dekat mak aku ini, dia kata masa zaman dia pakai kain batik lusuh potong 4. Kemudian dilipat disesuaikan dengan badan. Selepas tu barulah muncul tuala wanita yang pesen sekarang, waktu tu ada jenama "good morning". Haah kau tuala tu putih haruslah basuh bersih-bersih. Nak tahu kebersihan diri tengok macam mana kita menguruskan pad tersebut. 

Kadang-kadang aku pun tak faham dengan orang sekarang, pad sendiri pun buang merata tak reti cuci bagi elok. Padahal period korang sendiri kot. Cannot brain aku dengan orang macam ini.

google
 ❓MANA SATU PANTYLINER YANG SESUAI UNTUK SAYA? ❓

Untuk harian disebabkan keputihan atau hujung period yang tinggal smear darah sikit je tu, pakai slim pantyliner dah cukup.

Wide pantyliner untuk mereka yang pakai spender kangkang lebar dan  vaginal discharge yang keterlaluan sehingga basah seluar dalam.

Inilah rupa slim pantyliner by Wiwin, comel sahaja mudah dibawa kemana sahaja. Simpan dalam beg pun boleh. Kalau korang nak tahu, ada dua jenis pantyliner yang dijual iaitu Slim dan Wide Pantyliner. Slim Pantyliner sesuai untuk gunaan harian (keputihan), ibu mengandung yang mempunyai discharge yang banyak dan boleh digunakan juga semasa akhir period.

Kalau korang ada bakat menjahit lagi jimat boleh buat sendiri. Tahan 5 ke 6 bulan jugalah pesen ini. Tak caya buatlah. Bak kata orang sekarang projek hijau boleh save the earth.


Harga Slim Pantyliner by Wiwin:

PAKEJ PANTYLINERS sahaja;

-Pakej slim pantyliners

2pcs RM25
5pcs RM60
10pcs RM115

-Pakej wide pantyliner

3pcs RM50
6pcs RM95

Postage RM8 Semenanjung, RM10 Sabah & Sarawak

google

Bukan semua orang tahan pakai pad yang sedia ada dipasaran. Setengah orang dia alah dengan pad sedia ada sehingga boleh menyebabkan gatal-gatal dan melecet. Insyallah dengan pakai jenama slim pantyliner by Wiwin ini masalah melecet tiada lagi. Makin aktif aku ke sana ke mari adalah. hehehe..

Info lanjut tentang PadKain/ Pantyliner Kain:

Cara order?
Whatsapp ke 017-9217240

Untuk info lanjut mengenai Slim Pantyliner by Wiwin boleh layari;

FB Page: ByWiwin
Instagram: bywiwin
Personal FB Kak Awin: Natasya Azwin

Thank you for reading!

7 comments:

  1. Aw, this was a very good post. Taking the time and actual effort to generate a very good article… but what can I say… I hesitate a
    whole lot and never manage to get anything done.

    ReplyDelete
  2. I'm extremely inspired with your writing abilities as smartly as with
    the structure in your weblog. Is that this a paid subject matter or did you customize it your self?

    Anyway stay up the excellent quality writing, it is uncommon to peer a nice blog like this one these
    days..

    ReplyDelete
  3. An impressive share! I've just forwarded this onto a friend who
    has been conducting a little homework on this.

    And he in fact ordered me breakfast simply because I stumbled upon it for him...

    lol. So allow me to reword this.... Thanks for the meal!!
    But yeah, thanks for spending the time to discuss this
    topic here on your internet site.

    ReplyDelete
  4. I'm no longer sure the place you are getting your information, however great topic.
    I must spend a while finding out much more or working out more.
    Thank you for fantastic info I was on the lookout for
    this information for my mission.

    ReplyDelete
  5. After looking over a handful of the articles on your web page, I truly like your
    technique of writing a blog. I book-marked it to my bookmark webpage list and will be checking back soon. Please visit my web site
    too and let me know your opinion.

    ReplyDelete
  6. Thank you for the auspicious writeup. It in fact was once a amusement account it.
    Look advanced to more added agreeable from you!
    By the way, how could we be in contact?

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!