GIVEAWAY FM FROM CANADA - Azwar Syuhada

Tuesday 19 September 2017

GIVEAWAY FM FROM CANADA

Salam and Hi!

Rasanya dah terlalu lama aku tak join giveaway/contest menerusi blog. Baru-baru ini blogwalking, ternampak satu giveaway menerusi blog kak El terus bookmark. Harini, baru berkesempatan untuk join. Syok tau join giveaway melalui blog ini, sambil join dapat juga tambah kenalan rakan blogger. 

Hadiah yang ditawarkan menerusi giveaway anjuran kak El ini adalah FM from Canada beb. Siapa taknak kan? Lagi-lagi orang macam aku yang suka kumpul FM lekat dekat peti sejuk. Hopefully, adalah peluang menjadi salah seorang dari empat orang pemenang ini. 

Pada mereka yang berminat untuk join giveaway ini bolehlah KLIK BANNER di atas. Syarat penyertaan cukup mudah. Contest ini berlangsung sehingga 30 September 2017. Jomlah pakat-pakat join, mana tahu berpeluang memenangi FM dari Canada ni.

Good luck!

5 comments:

  1. Assalamulaikum..okay yang ni mcm menarik, nak join jugak lah ..jom belajar diy kain perca jadi beg make up https://misteriomuchacha.blogspot.my/2017/09/diy-beg-make-up.html

    ReplyDelete
  2. cantik FM ni kan.. moga ada rezeki azwar :)

    ReplyDelete
  3. best of luck azwar :) mek pun suka kumpul FM ni. nk pergi entah biler sampai. hahahah

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!