Wednesday, 29 March 2017

UNBOXING LAZADA Suprise Box Sempena Ulangtahun ke-5!

Salam to all readers,


Maybe dah terlambat, tapi takpelah aku still nak share barang apa yang aku terima dari Lazada. Aku tak tahu, nak cakap apa-apa sebab seronok sampai terkata bila terima box dari Lazada! Teruja + gembira yaa ampun. Rasanya bukan aku seorang sahaja merasa keseronokan ini, malah terdapat ramai lagi blogger, peminat tegar shopping online Lazada turut merasa keseronokan ini. Rasa berbaloi jugalah, kredit aku terbang sampai RM9 bila terpaksa communicate dengan orang yang hantar barang tapi tak tahu jalan ini.

Macam berjanji sahaja, Lazada dengan aku ini. Mana tidaknya, bulan March memang bulan kelahiran aku, kebetulan Lazada pula menyambut hari ulangtahun yang ke-5 pada bulan March juga. Memang berjodoh sangat! Diam tak diam 5 tahun Lazada ada dalam industri, aku doakan semoga terus kekal sukses. Suprise Box yang aku terima ini pun merupakan hadiah bersempena ulangtahun Lazada yang ke-5 beb! Jom tengok, apa yang ada dalam box yang aku terima.

I got many item in 1 box, kalau nak tahu keseluruhan harga barangan dalam box ini bernilai RM400.00!!! Maigad, seumur hidup aku tak pernah lagi dapat hadiah semewah ini. Kau rasa? Class juga kau mak ngahhh!! Tak puas tengok dalam kotak, relax okay, aku review satu-satu barangan yang aku terima.


Sekali pandang, macam power bank. Dua kali pandang, baru perasan botol air, unik sangat berbentuk segi empat dan ada simbol LAZADA. Ianya amat sesuai dibawa ke mana sahaja, dan tahan lasak! Tak besar sangat, dan tak terlalu kecil, sedang-sedang sahaja. Bolehlah dibawa kalau rasa nak berjongging di taman.

2) EVERSOFT SKINZ YOUTH RECALL

 Selain alatan dapur, perabot, alatan sukan, pakaian lelaki dan wanita, korang juga boleh dapatkan produk kecantikan seperti jenama Eversoft Skinz ini. Jadi kalau nak cuba produk ini boleh dapatkan di SINI.

3) PURSE BONIA
 Purse ini comel gila, ada gambar burung hantu dan warna purse ini adalah warna mint green. Cantik sangat, nak sumbat dalam handbag pun boleh. Yang pasti tak makan ruang banyak! Berminat, boleh dapatkan di SINI.

4) MAYBELLINE SUPER BB CUSHION

 Benda pertama yang mak aku nampak dan dia terus cop dia punya! hahaha.. Ini juga produk terbaru dari MAYBELLINE iaitu BB Cushion, kalau semua jenama bedak compact dah ada BB cushion, takkan MAYBELLINE tak nak buat kot kan? Nak merasa pakai BB Cushion jenama MAYBELLINE bolehlah dapatkan di SINI.

5) LOREAL PARIS BROW ARTIST


6) LOSYEN ENCHANTEUR PARIS

 Losyen Enchanteur Paris, bau dia wangi gila. Yang pasti, wangian tahan lama. Elok sangat, pada mereka yang bekerja dalam aircond, terutama student yangpergi ke kuliah, eloklahlah bawa losyen Enchanteur ini supaya kulit korang lembut dan lembab sepanjang hari. Takdelah kering kontang, berminat bolehlah beli di SINI.

7) LEVI'S KIT


8) NYX FULL THROTTLE LIPSTICK

Tak sempat singgah ke SEPHORA, jangan risaulah, LAZADA kan ada! Semua benda dah tersedia dekat LAZADA, semua barangan dijamin berkualiti, berjenama, dan berpatutan. Berminat untuk mendapatkan lipstick NYX boleh dapatkannya di SINI.

Sebenarnya, ada dua jenis barangan lagi yang aku terima, tapi tak dann nak snap picture. Kalau ada masa lapang lagi, aku share gambar okay! Kalau korang berminat untuk mendapatkan kesemua barangan seperti aku, bolehlah dapatkannya di SINI.

Dengar cerita, sekarang LAZADA still tengah buat sales kaw-kaw punya. Jangan lupa, layari laman web LAZADA!! Untung-untung boleh memenangi hadiah menarik pula.

Thanks you for reading!

6 comments:

  1. wah. congrats. Banyak betul item dalam surprise box tu.

    ReplyDelete
  2. ramai dah blogger up pasa; box surprise ni

    ReplyDelete
  3. suka tngk notebook bottle tu, smart ��

    ReplyDelete
  4. Mesti eksaited dpt surprise box dari lazada ni kannnn

    ReplyDelete
  5. best nyer dapat kejutan dari Lazada..

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!

Copyright © Azwar Syuhada Made with ❤ by azhafizah.com