5th BIRTHDAY SURPRISE BOX FROM LAZADA! - Azwar Syuhada

Wednesday 22 March 2017

5th BIRTHDAY SURPRISE BOX FROM LAZADA!

Salam to all readers,


Bulan ini penuh kejutan aku rasa, kadang-kadang benda yang aku tak jangka pun aku terima. Tambah-tambah, bulan ini merupakan bulan kelahiran aku, bila hari-hari dapat hadiah sepanjang bulan ini, dah rasa macam sepanjang hari bulan March ini adalah hari kelahiran aku. kahkahkah.. 

Last week, aku terima panggilan dari personal courier service katanya nak hantar barang ke rumah. Aku bagi alamat rumah halaman aku, bukan dekat kl. Punya payah jugalah nak communicate nak bagi direction dekat dia. Biasalah area kampung, susah jugalah nak jumpa. Hampir, setengah jam abaang aku pergi pick up dekat dia. Then, mak aku kata aku terima box macam kotak kek, she took picture to me, so bila zoom nampak logo dari LAZADA! Maigaddd! Rasa tak sabar nak balik jumaat ini untuk membelek barangan dari Lazada wei..


Kalau nak tahu, bulan ini merupakan bulan kelahiran Lazada yang ke-5! Tahniah Lazada, kerana masih utuh di arena perniagaan online seiring dengan bisnes online yang lain. Semoga terus maju ke hadapan!

Bagi memeriahkan lagi ulangtahun Lazada yang ke-5 ini, pihak Lazada telah melancarkan jualan khas kepada semua pelanggan setia mereka dengan menawarkan pelbagai barangan dan tawaran esklusif buat korang semua. Yang bestnya lagi, lebih dari 10 juta produk yang terjual di Lazada dengan pelbagai barangan dari perkakas rumah, telefon pintar, alatan senaman, pakaian wanita dan lelaki, perkakas bayi dan macam-macam lagi. Senang cerita, macam-macam ada di Lazada.

Jadi, sempena 5th Birthday Suprise Lazada kali ini, jangan lupa save the date bermula pada hari ini, 22 March 2017 until 24 March 2017. Jangan pergi mana-mana, duduk depan laptop and pegang smartphone korang mulakan shopping! Pelbagai tawaran barangan berjenama korang boleh dapatkan dengan harga runtuh, lagi beberapa bulan sahaja lagi nak raya, bolehlah buat persiapan awal. Pakat dengan keluarga, jiran tetangga dan kawan-kawan shopping di Lazada okay!

google

Apa tunggu lagi, jom serbu Lazada sekarang untuk shopping barangan yang korang idamkan, nak beli barangan dapur stok sebulan pun berbaloi-baloi. Yang penting, jangan terlepas pandang tarikh jualan hebat ini tau, iaitu pada 22 March until 24 March 2017 sahaja ualls!! Selamat bershopping di Lazada!

Selamat bershopping di Lazada!

p/s: Apa suprise yang aku terima, up pada hari Jumaat okay!

5 comments:

  1. bestnya macam mana leh terpilih dapat box

    ReplyDelete
  2. wah thniah tau ! Best nya bulan birthday asyik dapat kejutan, rezeki tu ! =D alhamdulillah

    ReplyDelete
  3. Macam mana cara nak dapat hadiah Dari lazada?

    ReplyDelete
  4. wuhuuu, bestnya dapat surprise box dari Lazada 🎉🎁 i is jealous

    ReplyDelete
  5. seronoknyaaaaa meriah hadiah dia

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!