5 Jenis Barangan Idamanku di Lazada dan kesemuanya berjumlah RM2,017! - Azwar Syuhada

Wednesday 25 January 2017

5 Jenis Barangan Idamanku di Lazada dan kesemuanya berjumlah RM2,017!

Salam to all readers,

Setiap menjelang tahun baru, sudah pasti kita semua akan memasang impian dan azam baru kan? Yang pasti mesti ada diantara korang juga mempunyai niat nak membeli barangan impian kan? Siapa yang berazam sebegini rupa, kita adalah geng!


Aku pantang jugalah duduk belek handphone mahupun depan laptop, karang ada sahaja benda yang aku berkenan nak dibeli. Paling selamat aku unfollow siap-siap, beli rasa duit follow up balik. hehe.. Lagi-lagi nak dekat Tahun Baru Cina ini, makin meriahlah salesnya. Setiap kali menjelang perayaan mesti orang berduyun-duyun beratur nak beli perabot barulah, langsir baru, cadar baru, kalau boleh semua nak serba baru gitu. Time raya jugalah, baru terhegeh-hegeh nak mengemas rumah. Bagi aku ada baiknya kita kemas hari-hari. Jadi, nak dekat perayaan takdelah banyak sangat kerja. 

Berita baik buat peminat tegar shopping online di Lazada, Bersempenakan "Chinese New Year" yang bakal menjelang hujung minggu ini, Lazada ada membuat sales gila-gila punya. Boleh dikatakan barang-barang branded semua boleh dapatkannya dengan harga yang berpatutan dan murah-murah belaka. Rugi wei, kalau tak berbelanja di Lazada sekarang! Macam-macam ada, sebut sahaja nak apa peralatan dapur, barang elektronik, alatan sukan, pakaian wanita, pakaian lelaki, budak-budak, semuanya ada. Waktu-waktu macam inilah yang paling sesuai kita berbelanja di Lazada bersempenakan "Chinese New Year". Menjadi pembeli kena membuat pilihan yang bijak gituew!!

Setelah berhempas pulas membelek laman web Lazada malam tadi, inilah 5 jenis barangan yang aku ingin sangat nak beli di Lazada! Yang pasti berkualiti, berjenama, dan berpatutan. Total kesemua barangan ini adalah RM2,016.22! Kalau nak tengok barangan lain di Lazada bolehlah refer sini http://www.lazada.com.my/cny-red-hot-sale/

 Bukan iron baju sahaja dah melakukan inovasi, vacuum pun dah buat innovation. Aku memang dah lama mengidamkan barang ini, memandangkan rumah aku dah takde vacuum. Sekarang, tengah sales hanya serendah RM485.00 di Lazada! Berminat boleh KLIK SINI.

Barangan kedua, adalah television baru memandangkan tv di rumah atas dah rosak. Alang-alang Lazada tengah buat sales sempena tahun baru Cina ini grab sahajalah. Berminat boleh KLIK SINI.



Ini juga salah satu barangan yang ada dalam senarai list aku tahun ini, memandangkan aku baru berjinak-jinak bersenam. Teringin sangat nak benda alah ini, harga pun kaukau murahnya hanya serendah RM38.22 sahaja di Lazada. Berminat boleh KLIK SINI.

Seterusnya, alat pengeringkan pinggan. Orang sekarang nak benda senang je kerjanya, teringin juga nak ada satu benda alah ini ada di rumah. Harga pun berpatutan, hanya serendah RM300.00 di Lazada. Berminat boleh KLIK SINI.

Barang terakhir dan terpenting kena ada sudah semestinya power bank, kalau takde memang tak bernyawalah aku ini. Tambah-tambah handphone aku memang cepat habis bateri, nak taknak kena charge juga. Sekarnag Lazada tengah buat sales, haruslah grab laju-laju. Berminat boleh KLIK SINI.

Alangkah seronoknya, apa benda yang kita nak dah terhidang depan mata seperti perut "DORAEMON". Inilah dia 5 jenis barangan yang aku idamkan di Lazada bersempenakan Tahun Baru Cina yang bakal tiba hujung minggu ini. Orang lain raya, kita raya sekali beb barulah meriah! 

Jangan lupa layari http://www.lazada.com.my/cny-red-hot-sale/ untuk ketahui barang menarik di Lazada!

Thanks you for reading!

21 comments:

  1. Ju xperna shopping dekat lazada tp nmpk nya smua complete kat sana kan =)

    ReplyDelete
  2. wah raya sakan lah tahun baru cina ni hehe...

    ReplyDelete
  3. fuyo.. moga semua barang yang disenaraikan azwar dapat lah. x dapat semua, dpt 1 pun jadi. haha

    ReplyDelete
  4. Suka shopping kt Lazada jugak. Bak kata mamak iklan, "Lazada, semua ada!" Bhahahahahahahaha 😂👏

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best kan? Lagi-lagi time Lazada buat sales.. Syoknyaa

      Delete
  5. Allrite, kita raya sekali sesama mereka.

    ReplyDelete
  6. Okeyyy, boleh start kumpul duit utk shopping~ Haha

    ReplyDelete
  7. aduh..kalau fikir shopping...mmg la tak cukup sejuta pun nak shopping..hahaha

    ReplyDelete
  8. moga-moga menang angpao angpao ... kongxi kongxi ...

    ReplyDelete
  9. wah2.. kalau brg2 rumah nak list kan mmg xkan habis kan. semua pon nampak menarik gitu! :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!