Bedak Ruam Bayi | Ruam Bayi Powder Mampu Merawat Bayi dengan Semulajadi - Azwar Syuhada

Wednesday 21 December 2016

Bedak Ruam Bayi | Ruam Bayi Powder Mampu Merawat Bayi dengan Semulajadi

google
Salam to all readers,

Setiap mak ayah pasti inginkan anak yang dilahirkan dalam keadaan baik dan sihat tubuh badannya. Tambah-tambah, hati seorang ibu yang melahirkan kita sendiri, sudah pasti tidak sanggup melihat keadaan anaknya yang terkena ekzema, naik bintik-bintik merah di muka mahupun seluruh badan. Kita yang tengok pun rasa kasihan tau. Ada juga aku terbaca status ibu-ibu yang mempunyai anak-anak ekzema ini, rasa sedih bila membaca status yang diupdate. Mereka meluahkan perasaan, dimana ada di kalangan orang ramai yang memandang jijik terhadap anak mereka. Seboleh-bolehnya, kita support, bantu mereka untuk cari penawar untuk anak-anaknya. Dari kita membuat dosa, baik kita buat pahala kan?

Jadi, hari ini aku nak berkongsi satu produk khas buat bayi yang ada penyakit kulit, bintik-bintik merah seluruh badan, ataupun penyakit eczema bolehlah cuba produk ini iaitu "Ruam Bayi Powder". Produk ini merupakan 100% dari tanah liat putih yang telah dicampurkan dengan air galian asli. “Asal Kita Dari Tanah, Ruam Bayi Powder Ini Juga Dari Tanah, Insya Allah akan Serasi”.

Tanah liat putih yang bermutu tinggi ini adalah tanah liat putih yang terbaik di dunia.
Permintaannya telah mendapat sambutan hingga ke negara Jepun dan China. Ia dicampur dengan 100% air galian yang ditapis khusus bagi menjaga kualiti tanah tersebut.

DARI TANAH KITA DIJADIKAN DAN DARI TANAH JUGA SEGALA PENAWAR TERCIPTA

Dari Aisyah r.a.d, Berkata: “Sesungguhnya Nabi saw berkata/berjampi bagi penyakit; Bismillah, Ini tanah bumi kami, dengan campuran air liur di kalangan kami, disembuhkan orang yang sakit di kalangan kami, dengan izin Tuhan kami.” (Sohih Bukhari: Kitab Attib; Bil:5745)

Jadi, adakah kita masih tidak yakin bahawa Nabi S.A.W. juga mengaplikasikannya untuk kesihatan kulit dan penyakit kulit?

 Untuk menghasilkan Ruam Bayi Powder menggunakan tanah liat putih paling bermutu tunggi di dunia dan air galian semulajadi.

Tersangat banyak kelebihan menggunakan "Ruam Bayi Powder" ini kerana mampu meyembuhkan segala jenis penyakit kulit.

 Kanak-kanak ini pernah mengalami ekzema yang teruk sehingga merebak ke pergelangan tangan. Alhamdulillah dengan izin Allah adik ini sembuh dengan Ruam Bayi Powder.

google
Bayi ini juga hampir sembuh keseluruhannya setelah menggunakan Ruam Bayi Powder.

Apa yang best sangat Ruam Bayi Powder ni?
  • Bedak ini dihasilkan daripada 100% tanah liat yang mengandungi mineral semulajadi.
  • Ia mengandungi mineral semulajadi yang bertindak menyerap segala kotoran dan toksik yang terdapat pada kulit.
  • Cepat meresap dalam kulit. Kulit terasa sejuk dan lembut .
  • Satu bekas tahan agak lama. Selalunya saya guna beberapa bulan.
  • Walaupun ia tidak semahal produk-produk lain, Alhamdulillah setiap kali sapu ruam atau penyakit kulit anak-anak kita semakin berkurangan.
  • Bebas Paraben dan juga bahan-bahan kimia berbahaya.
  • Selamatlah anak-anak anda terutama yang masih bayi, sebab kandungannya dari 100% bahan semulajadi seperti tanah liat putih dan air galian yang telah ditapis secara khusus.
  • Ruam Bayi Powder ini sememangnya sangat menjadi pilihan ibubapa untuk bayi mereka terutama masalah berkaitan ruam. Ramai yang cakap berbaloi, murah dan berkesan! Banyak testimoni pelanggan yang sangat berpuas hati. Alhamdulillah!
Testimoni para pengguna "Ruam Bayi Powder";


google


Pastikan ianya "ORIGINAL" baru beli!

Inilah rupa produk "Ruam Bayi Powder" yang telah dibekaskan. Pihak HQ tidak pernah sama sekali menukar packing untuk Ruam Bayi Powder ini. Harganya hanya serendah RM38.00 sahaja! Ianya sememangnya halal, bersih dan suci.

Untuk maklumat lanjut mengenai "Ruam Bayi Powder" bolehlah terus berhubung;

Website : http://www.bedakruambayiori.com/ dan https://ruambayi.wordpress.com/
Facebook : https://www.facebook.com/ruampadabayi
Nombor telefon HQ : En. Hafis 013 480 6787 (Bahagian Pemasaran) & Puan Nurul : 017 6239935 ( Produk Owner)

1 comment:

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!