Ada apa dengan 11/11? Lazada Online Revolution 2016 & Box Of Joy ada jawapannya.. - Azwar Syuhada

Saturday 12 November 2016

Ada apa dengan 11/11? Lazada Online Revolution 2016 & Box Of Joy ada jawapannya..

Salam to all readers,

Siapa tahu, semalam 11/11 apa berlaku? Kalau masih ada yang blur lagi apa yang terjadi semalam, sini aku kongsikan apa yang terjadi sampai ada orang meroyan bila terjah laman web Lazada! Aku pun dengan rasa tak puas hati, teruslah terjah website Lazada nak tahu apa yang membuatkan orang ramai nak meroyan. Rupa-rupanya, Lazada sekarang tengah buat sales gila-gila bersempenakan Lazada Revolution yang bermula dari semalam lagi iaitu 11/11/2016. 

Dengan bertemakan "Brand for All" sebanyak 1000 jenama dan 55000 peniaga tempatan dan antarabangsa join Online Revolution ini tau! Memang rugilah pada mereka yang melepaskan peluang keemasan ini untuk bershopping di Lazada. Semuanya murah-murah belaka, lambat grab menangis tak berlagulah dikau.



 MY SPECIAL LAZADA BOX OF JOY

Tak tahu nak cakap macam mana, tapi rasa seronok gila dapat parcel dari Lazada! Dahlah bungkusan dia besar gila, apa-apa pun aku nak ucapkan terima kasih sangat pada abang Gdex sebab sanggup patah balik semata-mata nak hantar parcel dekat pak guard, memandangkan semuanya takde dekat rumah. Apa-apa pun, syukur Alhamdulillah rezeki aku dapat special Box of Joy sempena Lazada Revolution 11/11.

LAZADA ONLINE REVOLUTION 2016 LANCARKAN SALES GILA-GILA BERMULA 11/11/2016 HINGGA 12/12/2016 

google

Pertama sekali bila buka parcel Box of Joy, benda pertama yang aku nampak sudah semestinya Tefal manual chooper ini. Walaupun, aku tak berapa minat kerja-kerja di dapur ini tapi rasa teruja juga bila dapat benda alah ini. Siapa yang malas nak hiris bawang guna pisau ataupun lesung batu, bolehlah cuba pakai produk ini. Betul-betul memudahkan kerja. Jadi, tefal manual Chooper ini akan kuhadiahkan pada mak aku, memudahkan lagi kerja-kerja di dapur + masakkan makanan untuk anaknya. hehe..

Bila terjah semula website Lazada tadi, stok ini dah habis stok la pula. Tapi ada satu lagi jenis sama hebat dengan jenis ini iaitu Multi-Purpose Manual Meat Grinder Mincer Hand Crank Chooper Case Kitchen Tool. Berminat? Boleh terus tekan nama produk tu. 


google

Barang kedua yang ada dalam Box of Joy adalah NESCAFE White Coffee Pandan, perisa ini aku tak pernah cuba lagi. Kalau korang nak cuba NESCAFE White Coffee Pandan ini bolehlah dapatkan di Lazada Revolution 2016, hanya RM21.75 (untuk 2 orang). Tambah menarik lagi, kali ini Lazada menawarkan penghantaran secara PERCUMA!


Nak lagi sedap bancuhan air Nescafe ini, dapatkan Nescafe Gold Blend Barista Red Machine dengan harga serendah RM239.00 and you save get to 48%. Come with 2 years warranty. Seronok kan? Click here to get it.

Berbaloilah beli sekarang!


Seterusnya, Logitech x100 Bluetooth Mobile Wireless Speaker. Yes! Dari haritu cadang nak beli speaker, alih-alih tak terbeli pun. Bila dapat ini, seronok tak terkatalah jawabnya. Yang bestnya, sekali pasang dah macam volume dalam panggung, puas hatilah kalau layan youtube or drama korea pasang speaker ini. 

Now, tengah sales di Lazada Revolution di mana korang boleh dapatkan dengan harga serendah RM89 sahaja dari RM169. Jimat kan?


Sandisk Ulra Dual Drive 64GB m3.0 OTG USB Flash Drive for Android and Computer amatlah penting bagi seorang student dan part time blogger seperti aku. Kalau semua nak simpan dalam handphone dah juga laptop mahunya jem. Dengan adanya benda ini, bolehlah simpan file-file penting or gambar untuk dijadikan back-up. Buat masa ini memanglah kita rasa tak perlu, akan datang dia akan jadi sesuatu yang penting gitu.

google
Setiap parents pasti nak yang terbaik buat anak mereka. Jadi, ada berita baik buat parents di luar sana yang mempunyai baby baru lahir bolehlah dapatkan produk MamyPoko di Lazada. Di mana, sempena Lazada Revolution ini, korang boleh dapatkan produk drypers MamyPoko dengan potongan harga yang sangat-sangat berbaloi. Jadilah pengguna yang bijak dengan memilih platform Lazada Malaysia untuk memborong barangan keperluan bayi.

MamyPoko merupakan pilihan No. 1 buat para ibu di Japan dimana MamyPoko memberikan sentuhan yang paling lembut pada kulit bayi. MamyPoko bukan setakat menawarkan pelbagai pilihan jenis drypers malah turut menawarkan baby wipes. Don't forget to add this item into your shopping caart by click on this at here.


NESTLE JUST MILK Full Cream 1L juga korang boleh dapatkan di Lazada Revolution dengan harga serendah RM12.00 sekali dua dan penghantaran adalah secara PERCUMA!


(BUY 2 FREE DELIVERY) MAGGI ROYALE White Tomyan 4x88g enak sambil menjilat jari gitu! Kalau tengah bulan, memang satu rumah makan maggi la gamaknya. Alang-alang Lazada Revolution tengah buat sales ini bolehlah beli 2 sekaligus, tambah-tambah ada penghantaran percuma. Jimat gila..

Minuman favourite aku dari kecik sampailah sekarang. Click here to shop: Milo Promotion Bundle- Milo 1KG x 1, MILO 3IN1 30's x1, MILO KOSONG 18's x2, MILO CAN ORIGINAL 240ML x6 (Free gift of Milo Mat and Ola Bola Bag). Cepat-cepat borong milo, selagi stok masih ada. =)

For new customer, enjoy 20% off or maximum discount of RM25 on you first purchase. Enter this code "20LAPOR25".

Pada mereka yang tak terjah lagi website Lazada, cepat-cepatlah pergi singgah untuk memborong barangan sempena Lazada Revolution 2016. Klik link ini sahaja untuk terus ke website Lazada! Selamat bershopping dengan penuh berkhemah. =)

>>>ENJOY SHOPPING WITH LAZADA MALAYSIA<<<

13 comments:

  1. hahaha..akk dah terbeli dah sale dekat lazada..huhu

    ReplyDelete
  2. bestnya dah dapat, neeza punya belum :( huhuhu.. tapi tetap shopping dekat lazada masa 11.11

    singgah sini, jemput singgah dan komen www.neezalife.com

    ReplyDelete
  3. seronok bila ada sale mcm ni :D

    ReplyDelete
  4. Saya pun terbeli jugak kat lazada.. dekat rm100 jugakla abis.. ahaha

    ReplyDelete
  5. omg bestnya!! it's been a while lah, dah lama lenne tak shop kat lazada. paling latest pun 3 months ago

    http://lennezulkiflly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum syu...bestnya shopping kat Lazada ni...semua barang yg dijual mmg terbaik...:)

    ReplyDelete
  7. selamat berlazada hehe
    http://mellyacrayola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Taw sangat.. sesi melebur duit kat lazada .. ahaha

    ReplyDelete
  9. Ramainya beli tefal & logitech tuuu! xD

    ReplyDelete
  10. lazada memang tempat shopping online terbaik

    ReplyDelete
  11. Yes, it’s time to save huge amounts and double the fun of shopping from my favorite brands, as Malaysia’s Online Revolution Sale is all set to begin.

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!