Baju Kurung Cotton serendah RM80.00 sahaja! - Azwar Syuhada

Saturday 3 September 2016

Baju Kurung Cotton serendah RM80.00 sahaja!

Salam and good evening everyone,

Buat apa tu? Dah makan tengahari ke belum? Aku baru selesai makan nasi berlaukkan ikan goreng berserta terung + kentang + ikan bilis berlada. Tadi tengahari sempat singgah Tesco beli barang dapur. Harini off day, itu pasal dapat update blog sambil rehat-rehatkan otot yang lenguh ni. Bajet kerja dekat sawah la pula kan.

Aku rindu gila nak berblogwalking dari satu blog ke blog macam dulu-dulu. Disebabkan kekangan masa, dan perlu memberi komitmen kepada yang lebih menjaminkan masa depan kutinggalkan sebentar dunia fantasi ini. Cewahh, ayat dramatik sangat. Ada masa nanti, aku singgah blog hangpa na.

Dalam pada masa aku belajar ni, aku ada juga buat bisnes sikit-sikit sebagai duit tambahan. Ada juga aku share dekat blog ini, cuma korang perasan ke tidak aku tak tahu. Sekarang koleksi terbaru aku adalah baju kurung cotton. Baju kurung cotton siap punya bukan kain pasang. Shawl pun ada aku jual. Rajin-rajinlah kan diri singgah instagram bunga_project. Aku update stok baru dekat situ. Semua design lawa-lawa okay!

google
Baju kurung kain cotton ini mudah dibasuh dan kainnya tidak kecut apabila dicuci. Senang digosok, mudah melakukan pergerakan, tidak jarang dan amat sesuai untuk pakaian harian (especially for student dan kerja di pejabat.) Yang aku update ini sebahagian daripada stok baru. Nak tengok design lain bolehlah singgah dekat ig bunga_project okay!



google






google
Dah nak dekat raya haji ini bolehlah borong baju kurung cotton ini. Hanya serendah RM80.00 sepasang. Kalau tahu mana-mana orang atau saudara yang suka atau tercari-cari baju kurung kain cotton, bolehlah contact kita ni hah!

Berminat dengan BAJU KURUNG COTTON? 
Whatsapp: 017-2150317
Email: azwa_gem94@yahoo.com

Thanks for reading!

6 comments:

  1. Cantik2.. Tp mcm akk suka bju kurung cotton. Tp bila pkai awatlah nmpk kejung. Hee..

    ReplyDelete
  2. cantiknyaaaa..tak ada instashop ke

    ReplyDelete
  3. suka baju kurung kain cotton


    http://blogeskey.blogspot.my/

    ReplyDelete
  4. Baju cotton ni kalau kena dengan corak cantik jadinya. Tapi hakak mcm tak sesuailah Azwa sebab akak kan bam bam....terasa mcm jadi lebih bam bam pulak kalau pakai

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!