BUNGA_PROJECT WANT TO CLEAR OUR STOCK!!! - Azwar Syuhada

Tuesday 29 March 2016

BUNGA_PROJECT WANT TO CLEAR OUR STOCK!!!

Salam to all readers,


Harini aku takde kelas, dapatlah aku buat coretan sikit dekat laman sesawang aku ni. Seperti yang sedia maklum, aku kan sekarang tengah berjinak-jinak dalam perniagaan jual tudung. Banyak benda jugalah aku belajar nak improvekan lagi bisnes online ni. Kadang-kadang tu rasa down jugalah. Jadi bagi mengurangkan rasa down dan kembali semangat untuk berniaga adalah dengan membaca pengalaman beberapa orang usahawan yang telah berjaya. Ada yang rugi berpuluh-puluh ribu tapi still bangun semula untuk berjaya. Salah satu caption yang aku suka ini;


Apa yang saya belajar dalam business ni, jangan terlalu amik kisah pasai orang. Maksudnya, nampak kawan business lain tambah kedai, tambah product, tambah kereta, tambah rumah, jangan rasa tercabar atau rasa tak senang duduk, sebabnya tu rezeki dia. Apa yang dia dapat semuanya dari apa yang dia usaha, so janganlah rasa gelbah. Kita buat kerja kita, usaha dan usaha ada rezeki tu ada lah. Jangan risau nah. Kalau usaha pasti ada hasilnya. Belajar dari kawan business kita tak mengapa. Tapi jangan dengki, hati mau bersih baru bertambah maju.


Jadi, apa yang dapat dirumuskan di sini kita nak berniaga ni janganlah ada rasa dengki, kalau tengok orang tu dah maju ke depan biarlah dah rezeki dia. Kita yang masih tak berganjak haruslah lebihkan usaha. Yang penting solat jangan tinggal. 

Bagi menceriakan pagi ni, aku nak buat CLEARANCE STOCK untuk tudung, shawl yang aku jual. Bagi menghabiskan stock ni, aku nak bagi harga kasih sayang pada engkorang semua.

Yang pastinya shawl from bunga_project ini sangat selesa dipakai dan senang dibentuk. Materials kainnya pun okay dan gerenti engkorang suka puna. Jadi jangan lepaskan peluang ini untuk grabs okay! Kalau nak belikan untuk orang tersayang pun boleh.

google
 SHAWL CHIFFON
Price: 2 for RM18.00 not exclude postage
Measurement: 2m x 0.7m

google
  SHAWL CHIFFON

Price: 2 for RM18.00 not exclude postage
Measurement: 2m x 0.7m


 RUBY WIDE COTTON SHAWL
Design: Straightcut
Material: Cotton Crumple
Size: 2.5m x 1m approximately
Price: 2 for RM25.00 not exlude postage

google
 SHAWL CHIFFON

Price: 2 for RM18.00 not exclude postage
Measurement: 2m x 0.7m


Ini antara stock warna tudung yang tinggal, kalau nak tengok warna lain boleh terus lawati ig shop bunga_project. Ownernya aku sendiri, jadi apa-apa boleh terus whatsapp untuk sebarang pembelian.

Instagram: bunga_project
Whatsapp: 017-2150317

8 comments:

  1. Good luck & kuatkan semangat! Kalau dah minat, teruskan je.

    ReplyDelete
  2. serius ke ni 2 shawl tu 18 ringgit? betul ke? hehe

    ReplyDelete
  3. Simpan kat akak BP13,BP06...sat lagi wasep naaa!!!

    ReplyDelete
  4. da murah sesangat 2 for rm18.00 ;)
    PG almost da ada warna yang azwa share.
    apa pun, good luck untuk bunga_project tau :)

    ReplyDelete
  5. Cantik-cantik colour shawl..Kak Sue doakan terus succes ye..

    ReplyDelete
  6. Betul tu.. Jangan dengki, belajar dari kejayaan orang lain utk terus maju. Yang penting jgn putus asa. Cayok! =) hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!