Cantik bergaya dengan beg yang cool sekali! - Azwar Syuhada

Tuesday 15 September 2015

Cantik bergaya dengan beg yang cool sekali!

Salam to all readers,

google

Berlaku jujur dengan diri anda sendiri, berapa banyak beg tangan yang anda ada dalam koleksi di rumah? Sudah menjadi lumrah sifat wanita untuk memiliki banyak jenis beg dan ianya bukan lagi rahsia mengapa mereka begitu menggilai mengumpul koleksi beg tangan. Jom kita lihat 5 jenis beg tangan popular yang setiap wanita perlu dapatkan! 


Crossbody bag

Ini adalah antara beg tangan yang cukup popular dalam kalangan komuniti wanita urban buat masa kini. Ianya amat mudah untuk digunakan dan cukup selesa untuk dibawa ke mana sahaja sepanjang hari. 

google
   Day clutch

Ramai yang memanggilnya ‘the brunch bag’ untuk dipakai pada hari yang tertentu di mana anda hanya keluar untuk tempoh yang singkat selama beberapa jam sahaja dan tidak mahu membawa terlalu banyak barang dalam beg anda. Sequined clutch agak comel untuk waktu tertentu, namun anda pasti mahukan clutch dengan rekaan yang kasual dan boleh digunakan pada bila-bila masa.


 Weekender

Ianya bukan sekadar beg yang anda boleh gunakan untuk berkelah di tepi pantai, tetapi beg bersaiz besar ini adalah antara jenis beg wanita yang perlu ada dalam kehidupan seharian setiap orang.

                                                                      Evening clutch
Ini adalah antara kegemaran ramai wanita di luar sana kerana ianya cukup cantik sekali untuk digayakan dengan baju gaun malam!


google

Structured day tote bag

Ini adalah beg yang anda perlu dapatkan untuk ke tempat kerja. Dapatkan yang bersaiz besar jika anda perlu membawa tablet dan komputer riba, fail serta kertas-kertas kerja. Beli beg tangan tote yang bersaiz sederhana jika anda lebih berminat untuk menggunakannya bagi meletakkan barang-barang biasa seperti telofan bimbir, barangan solekan dan sebagainya. Dapatkan dalam warna klasik agar anda tidak perlu risau ia tidak padan dengan gaya anda. 

Dapatkannya segera di:
http://bm.zalora.com.my/women/bags/

This is sponsored post!

9 comments:

  1. wah..kalau la dapat bag tangan tu semua kan best..akak memang pencinta handbag

    ReplyDelete
  2. saya paling suka yg weekender tu

    *saya follow #3268

    ReplyDelete
  3. Kak Sally sekarang banyak beg biasa-biasa je...mmg takde nya nak bawak clutch :P

    ReplyDelete
  4. Hi awak... Zalora tu memang Syurrrrga shopping handbag. Pika pun dah banyak kali shopping handbag dekat zalora. Best and Affordable!

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!