Beauty Review: BEAUTYOAT Collagen Plus + Oat Drink Formula - Azwar Syuhada

Saturday 17 January 2015

Beauty Review: BEAUTYOAT Collagen Plus + Oat Drink Formula

Salam to all readers,


google

google

google
Olla! Sihat semua? Hope semua sihat sejahtera. Buat pertama kali, aku kehabisan idea untuk menaip. Tapi kugagahkan jua untuk perah otak mencari idea mengupdate blog. Pernah dengar tentang Beautyoat? Rasanya dah ramai yang tahu akan kewujudan produk BeautyOat ini. Sana sini orang memberikan feedback yang positif. Jadi, aku pun taknaklah ketinggalan untuk mencubanya. Apa yang menarik mengenai BeautyOat ini adalah kerana ia mengandungi 4 kandungan istimewa.

4 kandungan istimewa dalam Beautyoat;
  • OATS - Oats ialah bijirin yang mengandungi serat laut dikenali "beta glucan" yang terbukti merendahkan tahap kolestrol mereka yang mengamalkan pemakanannya.
  • MARIN KOLAGEN - Kolagen marin ikan merupakan sumber kolagen terbaik. Ia mampu menganjalkan kulit dan bertindak sebagai anti penuaan.
  • SAKURA - Sakura lebih dikenali dengan nama "Cherry Blossom". Selain keharumannya, ianya berkhasiat untuk menjadikan kulit lebih cerah dan mencegah radikal bebas.
  • BUAH DELIMA - Delima dianggap sebagai "superfood" kerana kandungan antioksidannya yang tinggi. Ia melancarkan peredaran darah dalam badan dan melindungi diri daripada penyakit jantung.
Dengan adanya kandungan istimewa ini dalam Beautyoat, secara tidak langsung membantu

Memperbaiki Ketegasan, Keanjalan dan Tona Kulit

Mengurangkan Kolesterol, Garis Halus, Pigmentasi, dan Liang Roma

Meningkatkan Sistem Imunisasi, Tekstur Kulit, Tisu Kulit dan Tenaga

Mencegah Penyakit Jantung dan berat berlebihan

Sebenarnya product BeautyOut ini dah lama dapat, tapi baru sekarang berkesempatan untuk mencubanya. Thank you Jane kerana memberi peluang kepada Azwar untuk mencubanya. Bila buka parcel terus jatuh cinta dengan BeautyOut ini kerana packagingnya cantik sangat. Tengok? Belum cuba lagi dah jatuh cinta inikan pula bila meminumnya.

Untuk pengetahuan anda semua, BeautyOat ini diformulasikan dari Korea. Bila sebut korea sahaja, pasti semua orang buka mata besar-besar nak tahu apa kebenda BeautyOat ni kan? BeautyOat ini sejenis oat, ia lebih kurang macam QuakerOat jika nak dibandingkan dengan Nestum. Tapi banyak kebaikan yang kita boleh peroleh jika mengamalkan BeautyOat dalam kehidupan seharian. Jadi, bagi yang nak muka glowing seperti artis korea bolehlah cuba BeautyOat Collagen Plus + Oat Drink Formula ini.

Secawan BeautyOat merupakan cara yang baik untuk memulakan hari anda di waktu pagi dan sebelum tidur. Ia dapat mengembalikan keremajaan kulit, dan memberi kesan terhadap kulit muka dan badan. See? Bukan hanya mampu mencantikkan kulit muka, kecantikan dalaman turut dilancarkan.

google
Cara penyediaannya pun cukup mudah, hanya koyakkan 1 sachet beautyoat lalu masukkan ia ke dalam cawan. Kemudian, tuangkan 180ml air suam. Kacau sehingga rata dan minum! (Jangan campur dengan air panas!). Mudah kan? Jangan letak terlalu banyak air nanti rasa tak berapa sedap. =D

Perubahan yang dapat dilihat setelah mengamalkan BeautyOat?

Kebiasaannya, waktu pagi Azwar akan bersarapan roti sapu planta, nasi lemak, ataupun roti canai. Jarang makan Nestum mahupun Oat, kalau dibeli barulah makan. Nama pun duduk dirumah, ada mak dekat rumah, jadi hari-hari mak masak sarapan pagi. Kita suap sahajalah. Jadi, bila dah ada BeautyOat ini, Azwar tukar rutin harian waktu pagi dengan bersarapankan BeautyOat Collagen Plus + Oat Drink Formula. Boleh dikatakan Azwar rasa beruntung dapat mencubanya kerana rasanya sangat best! Menepati citarasa Azwar sendiri. Bagi sesiapa yang suka minum susu, apa kata korang cuba BeautyOat ini kerana ia rasa seperti minum susu DutchLady. Sangat mengenyangkan! Kalau dulu tak berapa jam dah masuk dapur cari makanan yang boleh dimakan. Now, sejak mengamalkan BeautyOat ini, selera makan pun kurang. Kalau kita minum BeautyOat ini waktu pagi, boleh dikatakan perut ini boleh tahan sampai petang. Kadang-kadang, makan malam pun kita dapat skip.

Sejak mengamalkan BeautyOat ini dalam kehidupan seharian iaitu waktu pagi dan sebelum tidur, ia juga mampu memberi Azwar tenaga. Bila bangun tidur sahaja, rasa terus bertenaga nak buat kerja. Bila masuk tengahari sahaja, mata ini tak rasa mengantuk langsung jika nak dibandingkan dulu bila masuk tengahari sahaja mata rasa berat (rasa nak tidur sahaja). Sekarang rileks bila masuk tengahari, malah makin bertenaga sampai waktu petang. Tak ngantuk langsung, tapi malam kenalah tidur (walau apa pun tidur mesti cukup tau). Lagi-lagi, gambar dekat atas bersama produk BeautyOat tu ada jerawat besar gila dekat pipi, masuk hari kelima minum BeautyOat jerawat tersebut makin pemalu kemudian terus lenyap hari demi hari. Cewahh, ayat aku memang tak boleh bla..

Apa-apa pun, BeautyOat ini memang bagus untuk diamalkan. Bukan sahaja baik untuk kulit malahan baik untuk kesihatan. Jadi apa tunggu lagi jom sihat bersama BeautyOat!

Seandainya engkorang berminat untuk mendapatkan BeautyOat (Collagen Plus + Oat Drink Formula) ini bolehlah berhubung di sini;

Address: 12-C, Jalan BS 9, Taman Bukit Segar, 43200, Cheras Selangor.
Hotline: 012-2444014 / 012-2444041 / 03-91002265
Email: Babeskin365@gmail.com
Instagram: BeautyOatOfficial
Website: BeautyOat

17 comments:

  1. ramai dah review beautyoat ni..memang best!

    pstt klik2 nuff sini jugak :)

    ReplyDelete
  2. mmg sedap pun azwar...kak sally dah rasa dah...mmg kenyang sampai tghari.. :)

    ReplyDelete
  3. packing nampak cantik, menarik.. mesti awesome ni ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. packing dia memang cantik, nak buang sayang. Rasanya memang awesome.. >_<

      Delete
  4. Rajin-rajin minum untuk tampak lebih awet muda. Hehehe!

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe! Kenalah usaha tampil lebih muda. Tak usaha makin keropot plak.. haha.. xD

      Delete
  5. tak pernah try lagi yang ni. baca review ramai cakap best :D

    ReplyDelete
  6. wah macam best je. nak cubalah. hehe. tq sharing. kalau x, tak tahu adenya produk ni ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. BeautyOat sejenis oat, baik untuk kulit dan dalaman. :)

      Delete
  7. macam sedap je. plus dapat jadi cantek kan. hehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang sedap BV! Lepas ni, BV patut cubalah :)

      Delete
  8. skrg ni mmg byk produck kesihatan dan collage di luar sana so kita perlu pandai cari yg sesuai so this product sesuai ngna Azwar baik proceed

    ReplyDelete
  9. Memang nampak perubahan yer azwar. Menarik ni!

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!