Zolace.com - Shopping Online Baju-baju Muslimah - Azwar Syuhada

Tuesday 9 December 2014

Zolace.com - Shopping Online Baju-baju Muslimah

Salam to all readers,

google
Laman Rasmi Zolace.com

| ZOLACE.com | Pernah dengar atau mengetahui tentang laman web ZOLACE.com? Seandainya masih ada diantara korang-korang semua yang tidak mengetahuinya lagi, harini Azwar akan memperkenalkannya kepada anda semua. Untuk pengetahuan anda semua, Zolace.com ini merupakan laman web "shopping online" seperti Lazada, Zalora, dan seangkatan dengannya. Siapa suka shopping? Jangan tipulah kalau kata tak suka shopping hakikatnya perempuan dengan shopping tidak boleh sama sekali dipisahkan. Zolace.com ini merupakan online shop yang menjual pelbagai jenis busana muslimah. 

Jadi bagi mereka yang sedang tercari-cari busana muslimah yang elegan serta mengikut peredaran masa Zolace.com pilihan terbaik. Sekarang zaman melinium di mana semua benda boleh dapat dengan hujung jari sahaja, bukan sahaja pakaian, barang dapur, malah makanan juga boleh dapat di hujung jari. Mudah kan?

Antara barangan yang terdapat di Zolace.com adalah seperti baju muslimah, bag, tudung, dan aksesori seperti woman necklaces. Setiap barangannya ada kategori masing-masing. Sebagai contoh, pelbagai pilihan "bracelets" yang kita boleh pilih di aksesori Zaloce.com.

google

Beraneka jenis pilihan bracelets yang kita boleh padankan dengan gaya dan konsep kita sendiri. Dengan hanya "click" mana-mana pilihan bracelets yang menarik hati, kita dapat melihat sendiri harga, pilihan warna, story about bracelets, dan juga materials bracelets tersebut. Menarik kan? Ia amat sesuai dipadankan dengan pemakaian blaus muslimah ataupun long dress muslimah.

google

Selain daripada bracelets, kita juga dapat melihat pelbagai koleksi "blaus muslimah" pada bahagian "clothing". Pelbagai pilihan warna dan design menarik terdapat di Zolace.com. Contohnya, pilihan blaus muslimah "Endless Possibilities Blouse Muslimah in Cream".

google

Selain daripada harga, pilihan warna, material, kita juga boleh melihat sendiri reka bentuk blaus. Dari segi sudut hadapan, belakang, sisi tepi blouse itu sendiri. Ianya sedikit sebanyak membantu kita juga dalam menggayakan busana blaus itu sendiri. Rasanya blaus muslimah juga turut boleh digayakan dengan pemakaian skirt labuh ataupun palazzo pants. Mana lagi boleh beli tudung bawal online, online palazzo pants in Malaysia dan skirt labuh murah kalau bukan Zolace?

google

Malah, handbag juga turut terdapat di Zaloce.com. Pelbagai pilihan warna dan reka bentuk yang menarik. Pemakaian handbag mahupun clutch nampak lebih menarik jika digayakan dengan pemakaian long dress muslimah ataupun baju kurung moden yang dipadankan dengan tudung bawal. Untuk melihat collection baju kurung moden kenalah pergi Zolace.com.

Setelah berpenat lelah meneroka Zolace.com ini, Azwar tertarik dengan busana muslimah  "Colour Me Surprise Blouse Muslimah in Mustard", "Luxuriously Laid-Back Palazzo Pants in Cream" dan juga aksesori rantai leher "Enchanted Maze Necklace". Setelah berkenan terus masuk bakul online.

Yeahhh.. akhirnya Azwar dapat juga menggayakan baju muslimah dari Zolace.com! Seronok tak terkata, walaupun kita posing entah apa-apa. Bajunya yang sangat-sangat selesa dengan pants yang agar besar lagilah bertambah selesa.

google
Azwar kalau beli barang online memang menitikberatkan aspek keselamatan, feedback dari customer supaya tidak tertipu. Dengan Zolace.com Azwar tidak meraguinya lagi kerana ia sebuah online shopping yang mesra pengguna / mesra pelanggan. Seandainya kita ada sebarang masalah ataupun nak "return back" barang semula pun boleh tetapi kena ikut terma dan syarat. Bukan itu sahaja, Zolace.com juga menyediakan penghantaran percuma ke Malaysia, Singapore dan Brunei (tiada had maksimum). Bertambah seronoklah kita shopping sakan oleh kerana penghantaran adalah percuma!!! Tak gitu?

Apa tunggu lagi, ayuh serbu ZOLACE sekarang!

https://www.zolace.com

Untuk maklumat lanjut, boleh layari:

Facebook: https://www.facebook.com/ZolaceMalaysia
Twitter: https://twitter.com/ZolaceMalaysia
Pinterest: https://www.pinterest.com/zolacemalaysia/
Instagram: http://instagram.com/zolacemalaysia
Google+: https://plus.google.com/+ZolaceMalaysia/posts

This is sponsored post!

25 comments:

  1. bestnya kalau dapat shopping on9.. cantik2 baju muslimah ni

    ReplyDelete
  2. cantik cantik bajunya...btw, baju tu sedap tak pakai? kita pon berkenan

    NadiaMansor menulis tentang.. : Tips Cepat Timbang Cahaya Mata

    ReplyDelete
  3. Amboi liplap liplap mata neh...colourful...attractive. :-)

    ReplyDelete
  4. Ya, cantik-cantik belaka...:-D

    ReplyDelete
  5. Amboi2.........cnteknyeblog dieeeeeeee

    ReplyDelete
  6. cantik...nanti nak terjah juga :)

    ReplyDelete
  7. wahhhhhhh :) thanks fr the info. mmg cari huhu

    ReplyDelete
  8. Wah..dah buat review dah...akak x buat lagi ni....barangnya lom sampai lagi...

    ReplyDelete
  9. Barang aku baru sampai harini. tak sempat lagi nak bergaya gaya T_T

    ReplyDelete
  10. Wow! Time kasih utk info yer dik. Akk pun baru tahu....ketinggalan zaman akk ko ni haaaa....hihihii

    ReplyDelete
  11. Cantiknya..sebang nak cari baju raya pas ni..

    ReplyDelete
  12. waaaa. first time dengar zolace.com. ni kena terjah ni. hihihihi. thanks share kak! :D

    ReplyDelete
  13. 1st time dengar pasal Zolace ni, TQ sebab kongsi.. Kaler mustard memang cntik, membuatkan si pemakai nampak cerahh ^_^

    ReplyDelete
  14. Berkenan saya tengok baju tu. Cantik

    ReplyDelete
  15. ambboooiii... hehehe.. lama x singgah blog azwa. makin hebat dah nih. errr.. pernah dengar pasal zolace tapi x pernah shopping kat sini lagi.

    ReplyDelete
  16. 1st time dgr pasal zolace... hehhe... cun ah dia punya barang. kene usha ni ;)

    ReplyDelete
  17. cantik blouse tu azwar pakai..nampak menyerlah dengan warna kuning :)

    ReplyDelete
  18. I will right away snatch your rss feed as I can not to find
    your email subscription link or e-newsletter service.
    Do you've any? Kindly permit me understand so that I may just subscribe.

    Thanks.

    Here is my blog Aura Muslim Distro

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!