Giveaway, Kombinasi 3 Orang Blogger - Azwar Syuhada

Saturday 20 September 2014

Giveaway, Kombinasi 3 Orang Blogger

Salam to all readers,

| KLIK UNTUK JOIN |

| Giveaway Santai Bersama Azwar, Huda, Mamanizza | Tanpa membuang masa, Azwar nak ajak korang-korang semua join giveaway di atas ini. Ini kerana Azwar merupakan salah seorang penganjurnya. hahahaa... Tolong bagi support sikit, pada orang yang baru berjinak-jinak nak buat giveaway ini. Jangan risau, tak banyak pun syarat yang dikenakan kepada anda-anda semua. 

Cuma hanya menjawab beberapa soalan yang mudah sahaja. Hadiah? Off course laa ada. Mana ada orang buat giveway tiada hadiah kan? Kami bertiga iaitu Azwar, Huda dan Mamaniza sendiri yang menyediakan hadiahnya. Salah satu soalan yang Azwar kemukakan dalam giveaway ini adalah:

Apa pendapat anda atau berikan sedikit komen tentang blog Azwar ini?

Pemilihan pemenang? Sudah tentu, pemilihannya berdasarkan komen yang kreatif dan inovatif. kahkahkah.. Jadi, tanpa melengahkan masa engkorang semua apa kata join giveaway ini sekarang! Giveaway ini hanya berlangsung selama 10 hari sahaja iaitu bermula pada 20 September 2014 hingga 30 September 2014

p/s: Hope ramai yang support giveaway ini! >_<

8 comments:

  1. Sejuk mata memandang...
    Sejuk hati membaca...
    TQ for sharing...;-)

    ReplyDelete
  2. ok wa akak join nnt k :) kena cr idea dlu :)

    ReplyDelete
  3. goodluck Azwa untuk ga awak nie . saya pun teringin sangat nak buat ga/kontes ke pembaca blog semua tapi selalu tak sempat.


    acah-acah busy la katakan . hope one day boleh buat . azwar jd spons ok? kahkah

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum azwar..masyaAllah lama akk tak bertandang ke sini..moga success selalu dik..

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!