Monday, 19 May 2014

Cenderahati dari Blogger Azhafizah

Salam to all readers,

Morning uoall! Memandangkan harini aku cuti, dapatlah update blog. Bila tiba hari Isnin pasti rasa malas semacam, tapi bila nak dekat hujung minggu dan hujung bulan rasa seronok semacam pula. Yelah, time tu gaji masuk tambah cuti pula. hahaahah..

Alhamdulillah, rabu lepas dapat kad dan button budget dari blogger Azhafizah sebagai Top Komentator bulan April lepas. Cantik gila designnya, kalau ada rezeki nanti nak juga buat untuk diri sendiri punya. Ini kali pertama dapat cenderahati dari blogger Azhafizah, rasa bertuah pula. 


Bila dapat pemberian macam ini, rasa teringin juga nak bagi pada readers blog aku sendiri kalau ada rezeki nanti. Pemberian macam ni, dapat memberi penghargaan pada pembaca blog kita sendiri. Korang teringin nak dapat button budget ni? Kalau teringin apa tunggu lagi, cepat-cepatlah terjah blog kak Azhafizah dan jadilah top komentator bulan seterusnya... =D

p/s: Syoknya dapat cuti harini, dapatlah berblogwalking!

26 comments:

  1. Wow...Kiut o card dia...uhhuuuu

    ReplyDelete
  2. whoahhh.. cantik. congrats yee

    ReplyDelete
  3. wah.. cantiknya, tahniad dear, bertuah u.. hihih

    ReplyDelete
  4. cantik hadiah tu. tahniah kak :D

    ReplyDelete
  5. tahniah azwar..
    husna dapat jugak..:)

    ReplyDelete
  6. wahh, bestnya dapat badge macam tu, bertuahlah Azwar dapat ya:)

    ReplyDelete
  7. tahniah!untung dapat hadiah..

    ReplyDelete
  8. nampak elok sengeh sampai sini..hahahaha :D

    ReplyDelete
  9. wah! thniah2..kak fiza punya design mmg cun2..semua pinkish! timm dtg blogwalking blik dri segmen mamaniza..

    ReplyDelete
  10. wah untungnya dia. jangan lupa blogwalking ke blog saya ya. jom bertukar bloglist. tengok di WW #1 saya ya

    ReplyDelete
  11. wahh...congratulation azwar... :D

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah sampai dengan selamat.Congrats again..this month fridge magnet pulak in process :) Thanks rajin singgah dan komen ye

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!

Copyright © Azwar Syuhada Made with ❤ by azhafizah.com