Friday, 24 May 2013

May Giveaway By Amer Corner!

Assalamualaikum..

Walaupun agak frust, disebabkan giveaway yang sebelum ini aku join, aku tak menang!! Melepas aku t-shirt Running Man. Tapi tak mengapalah, tiada rezeki nak buat macam mana. Kali ini aku merajinkan diri join giveaway sekali lagi. Seperti biasalah, giveaway yang aku join pastinya syaratnya mesti simple sahaja. Ini kali pertama aku join giveaway yang Ameer Corner anjurkan. sebelum ini asyik dok tengok sahaja dia buat giveaway. Kali ini nak join pula!!


*Klik Banner Untuk Join

Start 8/5/2013. Tamat pada 8/6/2013 (12 midnight)

p/s: Jomlah ramai-ramai join. Lagi ramai yang join, lagi meriah!! Kali ini, bagi aku menang ye! hahaha.. =)

                                                                  

10 comments:

  1. rajinnya join GA hehe. goodluck kak azwa! C:

    ReplyDelete
  2. takpa2...t-shirt running man kita boleh buat dkt kedai..haha! semoga kali ni, kau ada rezeki.. ;)

    ReplyDelete
  3. dtg dari GA yg sama , good luck :) http://rainyshiningshinee.blogspot.com/2013/05/may-giveaway-by-amer-corner.html

    ReplyDelete
  4. goodluck azwa.. =)

    psstt : jmpi2 sikit kasi menang..hik3

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!

Copyright © Azwar Syuhada Made with ❤ by azhafizah.com