Saturday, 9 March 2013

Mendarat Jua BB1M di Tanganku!!

Assalamualaikum,..

Setelah sekian lama menunggu, akhirnya dapat jua apa yang dihajati. heheeh... Apa dia?? Akhirnya BB1M telah ada dalam genggamanku. Bila dah dapat, rasa sayang pula nak digunakan. Tapi apabila difikir-fikirkan semula, kalau tidak digunakan rasa menyesal pula. Rezeki sudah ada di depan mata, berdosa kalau tidak diambil. Kalau dipertikaikan pula, mengapa dan kenapa orang memberi. Itu memang Bahlol bin Songgol. Benda yang halal pon boleh jadi haram kalau banyak benar nak dipertikaikan. Begitu juga bagi pelajar yang dapat baucar ini, janganlah nak dipertikaikan tentang hak rakyat or hak hantu kau!! Nanti kalau lebih-lebih dipertikaikan, pelajaran yang diajar itupun tak masuk dalam kepala otak. Apa-apa hal pon, terima kasih dan Alhamdulillah. Be happy!!

Tak sabar rasanya nak melabur di Popular di Jusco yang paling dekat.

p/s: Apabila sudah ada ditangan BB1M ini, rasa macam sayang pula nak gunakan. Walaupun aku dah siapkan senarai apa yang nak dibeli. hahaha... Kalau tidak digunakan rasa rugi pula. Apa-apa pun, gunakan dengan penuh berkhemah dan belilah bahan bacaan yang berguna walaupun buku teks sem 2 ini telah habis dibeli.



28 comments:

  1. Alhamdulillah.. rezeki tu.. :)
    P/s: kalau iha MESTI beli novel atau alat tulis je.. hehe..

    ReplyDelete
  2. kita punya dh hbs guna kat big bad wolf aritu..:)

    ReplyDelete
  3. dapat bnyak buku lepas nie..hihi

    ReplyDelete
  4. syoknya kalo baucer tu boleh ditukar ngan duit :)

    ReplyDelete
  5. zyra pon dpt..hehe beli novel....!
    :D

    ReplyDelete
  6. hehe kita dah habis pakai dah , tapi dekat area sabak ada kedai buku yg jual gitar , boleh beli pakai baucer . so menyesal habiskan terlalu awal . huhu .

    ReplyDelete
  7. BB1M kalau jatuh ke tangan me..jangan hairan kalau dalm 2 hari dah habis..ahaha..btw guna leklok yea.. ehhe

    ReplyDelete
  8. BB1M!!sy punya masih tersimpan tak guna-guna lgi..bila ntah nk p mencarik buku2...:P

    ReplyDelete
  9. Huhu...wan punya dah pun habis pada hari yg wan dapat. :)

    ReplyDelete
  10. wahh3, syiokkknyerkk dik dpt dh eyh...boleh laa belanja akak novel 1 :P hehe, akak xpegi amik lg.adoi...

    ReplyDelete
  11. alhamdulilah sudah dapat jugak :)

    ReplyDelete
  12. Tahniah! best nye..zaman akak blajar dulu tk ada pun. sobs..

    ReplyDelete
  13. haz pn dh ambik dr bln 2 lg tp still x gne sampai sekrg. xtaw nk bli ape. hehe

    ReplyDelete
  14. Bestnya. jeles2 (>______<)" Hohoho.

    Singgah sini :)

    ReplyDelete
  15. Aik baru dpt ke azwa? Kak anis terlepas peluang :(

    ReplyDelete
  16. anis pun baru saje dapat baucer ni.. 50 dah habis borong buku dekat big bad wolf.. selebihnya nak beli buku2 untuk sem depan.. hehehe

    ReplyDelete
  17. bestnyer dapat shopping buku ^_^

    ReplyDelete
  18. Dah selamat pun 3 keping. Hehe~

    ReplyDelete
  19. ct pon bru ambik smlm..tgh pikir lg nk beli ape..hehehe

    ReplyDelete
  20. huhuhu singgah sini!!!
    duit brim saya tuh tak nampak langsung dah huhuhuu

    ReplyDelete
  21. syioknya azwa. akak tak dapat lagi. sobsob..

    ReplyDelete
  22. assalamualaikum ... oh , dah dapat ya ... saya masih menunggu nih ... huhuhuuu

    ReplyDelete
  23. BB1M fiza ada lagi RM100 ! nak guna bulan 5 nanti pulak :D

    ReplyDelete
  24. Alhamdullilah..lyeen ada lagi rm150...insyaallah balik KL nk guna..ahhaha

    ReplyDelete
  25. time akk dulu takde pun camni..beruntungnya bdak2 sekarang.. bnyak kemudahan.. :)

    *dari BB1M ni, adk akk siap belanja 3 novel tuk akk..hehe..sebab dia belajar teknikal..nak cari buku apa pun tak tahu..selebihnya dia guna la tuk cari buku sikit dgn brang lain..

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!

Copyright © Azwar Syuhada Made with ❤ by azhafizah.com